ვაგრძელებთ მოსწავლეთაპროექტების შეფასებას,დავადგინეთ მოსწავლეთა შეფასების ფორმები.გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და პროექტის გეგმას.
მეოთხე დღეს გავეცანი მიმარტულების მიმცემი საკვანძო საკითხები.გავეცანიპროექტის მეთოდებს დაინსტრუმენტებს.ჩავწერეთ პროექტის შაბლონში .გავეცანი პროექტების ნიმუშებს.მოსწავლეთა საჭიროებებების დასადგენად შეფასების განსაზღვრას გავეცანი გამოვიყენებ პირად პრაქტიკაში.
მომეწონა როგორ სეავსე მოსწავლეტა სეფასების ფორმები და განახორციელე პროექტის დაგეგმვა შენს საგანში
ОтветитьУдалитьმომეწონა სიგრძის საზომი მეტრული სისტემის ცხოვრებაში გამოყენების უნარი.ვიცი რომ თითოეული ადამიანის ყოველდღიურ ცხოვრებაში დიდ როლს თამაშობს ზომის საერთაშორისო ერთეული მეტრი.
ОтветитьУдалитьშეფასება მნიშვნელოვანი კომპონენტია პროექტში, მის საფუძველზე ვახორციელებთ პროექტში ცვლილებებს მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით, ვახდენთ დიფერენცირებას, ამასთან მასწავლებელმა უნდა დაგეგმოს დიფერენცირების პროცესი წინასწარ, რომ პროექტის განხორციელებისას იგი იყოს ფასილიტატორი.
ОтветитьУдалить